2012. október 30., kedd

On and on bronze

Sziasztok!

Ennek a sminknek a középpontjában egy másik Glamour napos szerzemény áll, a Maybelline On and on bronze Color Tattoo-ja. Ez a szín került az egész szemhéjamra, majd a szemöldököm alá, és a könnycsatornám köré a MUA Heaven and Earth paletta legvilágosabb színe került, majd a külső V-be egy matt fekete szín került egy Sleek palettából. Ezek után pedig tusvonalat húztam az essence egyik nagyon régi tusával. Fekete ceruza a vízvonalra, és a szempillatőben elmaszatoltam egy kis feketét, és a krémes festékből egy keveset. Egyszerű, de mégis mutatós smink. :) A számra a Max Factor egyik új Flipstick-je került, IMÁDOM, hát nem szép ez a szín? Az árnyalat egyébként Boreal Mauve, mindkét végét használtam a rúzsnak. Alapozás, korrektor, púder, majd az NYC Rose glow pirosítóját használtam.
egy kis napfény :)





UI: kövessetek FB-on, illetve már Instragamon is tudtok dinamano néven vagyok fent. :)

Hogy tetszik? Meg van nektek valamelyik Color Tattoo? :)

4 megjegyzés:

  1. Hát, amúgy is szép szoktál lenni, de ez a smink egyszerűen tökéletes. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, köszönöm Katy, midig olyan szépeket írsz! :$

      Törlés
  2. Nagyon gyönyörű lettél *-* Amúgy a nyereményjáték nyertesét mikor fogod kisorsolni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Éjfél után! :) Holnapra meg lesz a nyertes!

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...