2012. október 26., péntek

FOTW

Sziasztok!

Ebben a bejegyzésben a múlthéten viselt sminkjeimet szeretném megmutatni. Nálam a hét 4 napból áll, pénteken nincs egyetem, a csütörtöki napon pedig korrektoron és spirálon kívül nem volt rajtam más, mert suli előtt edzeni mentem.
Az arcra használt termékek minden nap ugyanazok, Catrice Ultimate Moisture alapozó, Max Factor Creme Puff púder, és Jordana Sandalwood pirosító.Szemhéjalap Essence I love Stage, korrektor pedig Essence hosszantartó korrektora. A szempillaspirál is ugyanaz, Catrice Glamour Doll. Rúzst nem nagyon használok a suliba, csak színezett hidratálókat, vagy nagyon enyhe árnyalatokat, de a héten semmihez nem volt kedvem, csak Carmexet használtam.
Hétfő: Szem: A mozgó szemhéjamra az Essence Stay all day For faires krémes festéke került, ebbe belelapogattam a MUA Immaculate palettáből egy rózsaszín színt, majd a Nyx barna szeműeknek való palettájából egy barnával satíroztam, a szemöldök alá a Catrice It's a girl színe került. A tus Essence Superfine -imádom! :)



Kedd: Az Essence See my eyes palettáját használtam, a rózsaszínt a szemhéjamra, és a világosabb szürkével satíroztam, a tus Essence Superfine.

Szerda:  Hát röstellem, de nem emlékszem, mi van a szemhéjamon... szerintem a Catrice Mauvie Star krémes festéke, de nem vagyok benne biztos... öregszem már. A tus pedig az Essence Cherry Blossom Girl kiadás kétvégű barna tusa.



Melyik nap sminkje tetszik a legjobban? Mit csináltok a hosszú hétvégén? :P

3 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...