2012. november 6., kedd

Az Opinál jártam...

... és sok  szépséget láttam! :)

Szóval sziasztok! Ma elmentem az Opihoz a Hungária körútra, hogy magam is szemügyre vegyem a James Bond kollekciót, abból is a The world is not enough volt az, amit kifejezetten meg akartam venni, de élőben már nem rabolta el annyira szívemet... Szép szép, de nem tudom, valamiért nem volt a "kihagyott egyet a szívem-érzés" :) Na de azért nem jöttem el üres kézzel, ismertek... Itt és itt már írtam, hogy az Opinál árulnak olyan lakkokat, amiknek lekopott a nevük, ezért hiperolcsón adják őket, most is találtam pár lakkot, most egy kicsit drágábbak voltak, 800 Ft volt darabja, az Opik mellett voltak Jessica lakkok is kirakva, azok is gyönyörűek voltak!
A szívem akkor hagyott ki egy ütemet, amikor megfordultam, hogy szétnézek a csillámok között, erre egy alsó kosárban találtam Nicole by Opi lakkokat, és régi csomagolású Sinful Colors lakkokat 360 Ft-ért! HÁROMSZÁZHATVAN!!! :D
Úgyhogy lányok rohamra fel, én 1-es villamossal szoktam oda menni, a Vidámparknál kell leszállni, és vele átellenben van az üzlet. De megtaláljátok, hatalmas Opi tábla van kinn.
Most pedig nézzétek, milyen szépségeket vettem!
kattintásra nőnek! :)

American ocean - Leaf me alone - Harvest honey
 Nem látszik annyira a csodálatos délutáni fénytelenségben, de ezek mind duókróm lakkok, a 3. olyan, mint a Flormar egyik új lakkja, szépséges rózsaarany!

a barna Opiban gyönyörű vöröses csillámok vannak, ahh... instant szerelem! :P 
 A nevüket nem tudom, de tökéletes őszi színek! :)

Pacific ocean
Nézzétek ezt a szépséges csillámot! *.*

Sorrend: 4 opi, Sinful, és a 3 NOpi
Szívem szerint vettem volna a Jessica lakkokból is, de arra már nem futotta, de mindegy, hátha lesz legközelebb is! Ja és nem kell megijedni, kicsit úgymond össze volt állva 11-2 lakk, gondolom a tárolástól, össze kell rázni őket, és kész!


Ti mit vesztek? Rengeteg lakk volt még! :P

18 megjegyzés:

  1. Az a sinful az valami nagyon csudiszép. :)
    Nagyon vonzanak ezek a türkizes árnyalatok mostanában. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szinte világít, a képek messze nem olyan jók, amilyen szép ez a lakk! :P

      Törlés
    2. Óóóó! Kérek róla körmös postot! :D

      Törlés
  2. wááááááááá de iszonyatosan irigyellek!!! rühellem h messze lakok és kb esélyem sincs eljutni oda még ha pesten járok se:@ itt meg ugye a legolcsobb opi is 2000 körül mozog..:/

    VálaszTörlés
  3. Ez szuper! Egyszer be kell néznem. Amin megvan a név az mennyibe kerül? :D Szuper mind, amit vettél különösen az a barnás OPI tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Tünde: azok a 360 ft-os lakkok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan? Uh, az jól hangzik, tuti benézek :D

      Törlés
  5. Aaaaaaaa, oda nekem is el kell mennem :-D

    VálaszTörlés
  6. Ó, az a nude OPI de szép!!!
    Volt még belőle több?

    VálaszTörlés
  7. Engem legjobban az a narancsos-barna opi fogott meg, az valami meseszép!

    VálaszTörlés
  8. Tamara: mindegyik fajtából volt még sok! :)

    VálaszTörlés
  9. Az a baj hogy minden nap arra járok villamossal...most így hogy álljam meg hogy ne ugorjak be????? :D Jó színeket választottál, mindegyik tetszik!

    VálaszTörlés
  10. Szia! Neharagudj de sorsoltál már a nyereményjátékot illetően? :)) Lehet hogy igen és én nem láttam, már előfordult :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igen, a FB oldalon hirdettem ki a nyertest, aki sajnos nem te voltál :( De majd legközelebb! ;)

      Törlés
    2. Amúgy gondoltam hogy nem nyerek:(( A lehető legtöbbre jelentkezem de sajnos nem nyerek, főleg ha ilyen jók a nyeremények!:))

      Törlés
  11. Ne haragudjatok lányok, nem akartalak kínozni titeket! :D

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...