2011. március 28., hétfő

Zöld

Még múlthéten koncerten voltunk, oda készítettem el ezt a sminket.
Egy Miss Rose palettát használtam, majd csinálok swatchokat róla.
Alatta elf eyelid primer, és Mac Bare Study PP - a maximális tartósság érdekében. :P
A számon nincsen semmi, mivel drága férjurammal mentünk, és ki nem állhatja, ha van valami rajta... :)
Jelentem egyébként hogy nagyon jól bírta a smink, semmi sem kenődött el. Pedig aztán nem volt kímélve! :D Kivéve a vízvonalam, azon az avon gél állagú szemceruzája volt. Imádom, hogy ilyen fekete, de mindig "lecsúszik". Mit lehet ezzel csinálni?





(katt a képekre a nagyobb méretért)

Arc:
Revlon Colorstay alapozó; Vichy Dermablend alapozó korrektorként használva, Wet'n'Wild Mineral Powder, e.l.f. contour/blush
Szem:
e.l.f. eyelid primer; Mac Bare Study PP, 8-as Miss Rose paletta, Essence zöld szemhéjfesték (le van ragasztva a neve); belső szemzug+szemöldökcsont: másik Miss Rose paletta.
Ajkak:
Carmex :)


Ti hogy álltok a zölddel? :)

3 megjegyzés:

  1. Szép ez a szín és a smink is! Én is szeretem a zöldet, bár csak egy-két bizonyos árnyalatát. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :) Hihetetlenek ezek a Miss Rose paletták... :)
    Egyébként a zöld nagyon olyan szín, hogy 1-2 árnyalata nagyon eltérő tud lenni.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a szín és jól is áll:)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...