2011. március 21., hétfő

Kipróbált webshopok #1: E.L.F. & swatch 1/2

Gondoltam elindítok egy sorozatot azokról a helyekről, ahonnan már volt szerencsém rendelni.
Előre leszögezem, hogy egyik cég sem fizet nekem, és ajándék termékeket sem kapok... sajnos. :D

Nos, az első áldozatom az E.L.F. Nagyon vegyes élményeim vannak velük kapcsolatban. :)
A termékek közül is van, amit nagggyon-nagggyon megéri onnan megrendelni, van ami meg inkább felejtős...
Eddig 3x rendeltem tőlük, mindig "free shipping" alkalmával, érdemes figyelni a facebook oldalukat, mert nagyon sokszor van valamilyen akció. Egyébként a szállítás amúgy nem olyan drága szerintem a többi webshophoz képest, 3,95 font.
Az első rendelésem a karácsony előtti mizéria alkalmával volt, 4 hét alatt értek ide a termékek... utána már jobb volt a helyzet, kb 1,5-2 hét alatt megjött a rendelésem.
Az ügyfélszolgálattal is volt már kapcsolatom -sajnos-, rendeltem egy szemhéjalapozót, kibontottam szépen a csomagolásából, és üres volt O.O (Valószínű ez nem az ők, hanem a gyártó hibája volt...) Igen, üres... lefényképeztem, írtam nekik emailt, kb aznap jött a válasz, hogy azonnal küldik az újat.
Tényleg majdnem azonnal küldték, 2 óra múlva jött az sms, hogy a csomagomat feladták.
A fizetés is elég egyszerű, PayPal-al és internetes fizetésre alkalmas bankkártyával is lehet.


Amit nem érdemes rendelni: 

Liquid eyeliner:
Nagyon kemény a filce, nem fog szépen, fel is ragad, el is mászik... borzalmas... el is ajándékoztam unokahúgomnak, hátha ő tud valamit kezdeni vele. :D Mondjuk ha rámész szemhéjpúderrel, akkor nem olyan rossz, de kinek kell a macera? :) Attól még ugyanúgy kemény a filce, és "félbevágta" a festéket.

Waterproof eyeliner pen:
Ez ilyen igenis nem is termék... Nekem a "lila" és a "kék" volt meg belőle (ezek is új tulajdonoshoz kerültek).
Azért tettem idézőjelbe, mert a lila nem volt lila, és a kék nem volt kék... még ha feketének látszódott volna... de inkább ilyen szürkés-koszos-kékes-lilás izének tűnt, bármilyen alappal... Ettől függetlenül viszont a filce szuper, tényleg vízálló, a kezemről alig tudtam lekaparni, amikor kipróbáltam rajta. A szememről pedig nem mászott el, iszonyat gyorsan megszáradt, és fel sem ragadt a szemhéjamra. Előnye lehet a hátránya is, mert korrigálni nem lehet, csak sminklemosóval, és abból is a durvábbik változattal... :)
Egyébként nagyon szép vonalat lehet vele húzni.
A fekete biztosan jó belőle, mert az gondolom fekete, és feketének kell lennie... majd valamikor beszerzek egyet belőle. :P

Brightening eye color:
Ezek alapjában véve nem rosszak, de hogyha van már 2-3 palettánál nagyobb készleted, esetleg egy 88-asod, akkor fölöslegesek, annyira nem különlegesek a színei.
Ebből is több volt, egyet megtartottam, azt megmutatom:
 Luxe 


Alap nélkül

A 2. szín miatt tartottam meg, olyan szép rozsdás-barnás, nem tudom, szép szín. :) A képeken is látszik, hogy elég jól pigmentált, az első szín az gyönyörú highliter, pezsgős, barackos szín. :)
Szóval összességében ezek a 4-es szemhéjpúderek nem rosszak, de annyira nem különlegesek a színei, hogy megérje belőle többet venni, inkább valamelyik palettára érdemes beruházni. :)

A termékek közül ezek azok, amik nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket, a következő postban jönnek a bevált termékek.

Puszi,
Dina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...