2011. március 16., szerda

Első FOTD+NOTD :)

Az első sminkem amit közzéteszek az a tipikus rohanós 5 perc alatt készen van típus. :)
Ma is ezt viseltem, nem volt sok időm elkészülni.

És amikkel készült:
ez a @#!% gép nem mindig engedelmeskedik, és mindenféle dátumokat odapakol... :(
ha kéritek, leírom, mi micsoda :)
A mai körmöm pedig:
  Miss Sporty 060 + OPI Black Shatter

Végre enyém lett a Black Shatter (1980 Ft/15ml) az OPI-tól! :P Ma elmentem a Hungária körúti üzletbe, és találtam e mellett OPI lakkokat 600 (HATSZÁZ! :D) forintért! Vettem is egy párat, holnap majd swatch-olom őket. A hölgy azt mondta a boltban, hogy azért kerül ennyibe, mert lejött az aljáról a neve, és nem tudják, melyik lakk az... kit érdekel??? :D 
7 lakk jött velem. :P

Holnapra tehát mindenféle "swatchokat" (nincs erre jobb szó?) tervezek, ha a napfény engedi, így is a vaku kimosta kb az arcom színének felét... eléggé hófehérke vagyok, de azért nem ennyire! :))

Ti hogy sminkeltek, ha rohantok? :)

puszi,
Dina

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...