2011. március 21., hétfő

Kipróbált webshopok #1: E.L.F. & swatch 2/2

Most akkor pedig jöjjenek azok a termékek, amik nekem beváltak. :)

Körömlakkok:
4 szín van meg nekem, alap+fedőlakkal nekem tartósak voltak, 5-6 napot bírtak.
Olcsóak, 10 ml 1,5 fontért. A Desert haze és a Party purple szépen fed 2 réteggel, a Lilac-nak kell 3, a Twinkle pedig ízlés szerint. :P A lakkoknál érdemes swatch-okat keresni, mert a színek amik a honlapon vannak nem mindig tükrözik a valóságot... :)

Ecsetek:


 "Complexion" ecset
3,5 font, én már kipróbáltam mindenhez, púder, pirosító, bronzosító, sőt, még alapozót is vittem fel vele, és meg kell mondjam, hogy mindegyikhez szuper volt! :) Teszi a dolgát, puha, Taklon szálai vannak, nem hullik.
 "Stipple" ecset
Alapozó felvitelére használtam eddig, teljesen jól működik vele, ugye ezt is lehet pirosító, bronzosító, highlighter felvitelére használni. Szintén 3,5 font, Taklon, nekem nem hullott.
5 font, nagyon tömött, puha, ez is Taklon, nekem ez se hullik, szuper vele dolgozni. Por állagú alapozó felvitelére, illetve a bronzosító, pirosító finomítására használom.

1,5 font, ez az e.l.f. legjobban hype-olt ecsete. Szerintem ez egy sima szemhéjpúderecset... :D tény, hogy teljesen jó, de nem értem, miért van mindenki elájulva tőle... :) Mondom, tényleg jó, nem hullik, eléggé tömött, szépen lehet vele dolgozni. :)

Sokan mondják erre, hogy ez a Nars Orgasm/South beach Multiple dupe-ja. 
(Szép magyar mondat...)
Sajnos nekem nincs meg a Nars, így nem tudom összehasonlítani. 
Alapjában véve egyébként szerintem szuper ez a cucc. :) Annyi baj van vele, hogy a bronzosító teli van csillámokkal... nagyon szép színe van, de mivel tágak a pórusaim, nem nagyon használom az arcomra, a mélyítővonalamra szoktam használni. A pirosító gyönyörű, barackos-rózsaszínes árnyalat arany csillámokkal.
A kompakt nagyon profi kialakítású, óriási tükörrel, jól záródik.


vastagon, majd eldolgozva
Nekem a "Purple" szín van meg, és imádom. Nem repedezik, viszonylag gyorsan szárad, nem mászik el, nem ragad fel a szemhéjamra, még ha nem fixálom, akkor sem. Nem annyira "hűhalila" de jó alternatíva, ha nem akarsz feketét, mert az esetleg túl éles lenne a sminkedhez. A mostani képen nem nagyon tudtam előhozni a lilaságát, de az első FOTD képemen jobban látszik.
Azt mondanom sem kell, hogy az az icipici ecset, ami jött hozzá, az használhatatlan. :)

Saját ecsetével húztam a vonalakat, az elsőt 1x, a másodikat vastagon eldolgoztam, a harmadikat vékonyabban
Nagyon szép metálos-lila színe van! :P
Köröm: Barry M - Dusky Mauve


Eyelid primer
Gondolom ezt nagyrészt ismeritek, annyira nem kell bemutatnom. Szuper, nekem az a vicces, hogy a Mac Bare Study PP előbb összecsomósodott a ráncaimban, mint ez... sőt, ezzel sosem volt ilyen gondom.
A képeken ugyanaz a szemhájpúder látható alap nélkül, illetve az e.l.f. primer-ével.

 Felül alap nélkül, alatta alappal

Összességében én szeretem az e.l.f.-et. :) Van amitől tartózkodni kell, de van amit tuti, hogy mindig innen szerzek majd be (primer). Amit ajánlanék innen azok az ecsetek, és a primer.


Nektek mi a kedvencetek az e.l.f.-től? :)

Puszi,
Dina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...