2011. augusztus 10., szerda

Essence+Catrice wishlist

Sziasztok!

Szerintem már kb mindenki közzé tette az új essence/catrice termékeket, ezért én nem fogom. Legalábbis nem az összeset, csak azokat, amikért már most ölnék! :D Remélem nem fogok csalódni, és minden lesz, és minden olyan hipi-szupi lesz, mint a képeken.
Hát lássuk, hogy én mikkel fogom csődbe vinni a családot. :P

Szem:

Az mondjuk kicsit elszomorító, hogy kb. ugyanazok a színek lesznek mindkét márkánál... :( Ezeknél tuti meg fogom várni, hogy mit mondanak róla a többiek, aztán veszek majd belőlük.

Szemhéjtus mánia! <3 Szimpi az ecsete! :P
Kíváncsi leszek, mit tud majd. :)
forrás: http://www.fashion-fee.com/ 
Érdekes lehet krétával sminkelni, nem? :D

Száj:

a szürke nem izgat, de a másik kettő <3
 swatchok itt: fashion fee

Körmök:

Ez a kategória a legizgalmasabb a számomra! Annyi szépség lesz, hogy az hihetetlen! :P <3











Erre azt mondják, hogy olyan, mint a China Glaze - Ruby pumps <3



Egyébként egyszer úgyis az enyém lesz majd mind! :)


Egyéb:


Azt hiszem egyelőre ennyi, de félek, hogy ha vásárló körútra megyek majd, akkor nem csak ezek fognak velem jönni! :S Remélem élőben nem fog annyira tetszeni minden, mint így a képekről! :D Apránként fogom majd őket beszerezni, egyszerre úgysem lesz rá pénzem. Egyébként ha valaki nagyon szeret, akkor ezekkel tud meglepni... >.< Csak viccelek, akik utálnak, azok is meglephetnek innen bármivel! :DDDD

Ti összehúztátok már a nadrágszíjat? :D

2 megjegyzés:

  1. Az Urban Messages-ből a szürke rúzst nem értem - ki akar hullaszínű szájat? - de a másik kettő swatch alapján nagyon bejön. A két Catrice kiadásból esélyes, hogy az összes lakkot begyűjtöm. :)

    VálaszTörlés
  2. Az Essence-nél az I love, a Catrice-nél meg a Modern muse az ilyen ízelítő kiadás. Pénteken végig tapperáltam mindkettőt, szerintem "ne aggódj", hogy egyformák a krémes szemfestékek, mert ahogy én láttam azért eléggé mások. A Catrice cuccai szerintem szebbek, az Essence cuccaiban elég sok csillám van. A Catrice-ról nekem a MAC paintpotok jutottak eszembe..Szóval azt hiszem mindkettőre spórolni kell majd...:-(

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...