2011. augusztus 14., vasárnap

Come on board captain!

Sziasztok!

Képzeljétek el, mi történt meg velem! :) Nagyon-nagyon sóvárogtam az essence 50's Girls reloaded kollekciója után, így egy világ omlott össze bennem, amikor kiderült, hogy nálunk mégsem lesz. Aztán amikor megláttam az első swatchokat, még jobban elkeseredtem, és őrült hajszát kezdtem a 02 I'm sailing rúzs után. Ez a rúzs egyszerűen megbabonázott! Olyan szépséges a színe, hogy ahh... Sok külföldi bloggert is megkerestem, ide-oda írogattam, de senki nem tudott segíteni, mert már mindenhonnan elkapkodták a rúzst. Aztán egy szép napon, egy csodálatos lány megkeresett, hogy ő tud szerezni, és szívesen elküldi. Azt hittem megveszek az örömtől. :) Ráadásul a rúzs mellé kaptam 2 szemhéjpúder palettát, és a púdert is elküldte nekem. Innen is köszönöm még egyszer!



A két szemhéjpúder a swatchok alapján nem tűnt valami érdekesnek, de így, élőben annyira szépek!
Nem nagyon vagyok oda a kékekért, de ezek tetszenek! Amúgy is divat lesz a kék. ;)

alap nélkül, az ujjammal húztam a mintákat

01 You're a heartbreaker - 03 Come on board captain - 02 I'm sailing

vakus, látszanak a gyönyörű kékes csillámok
 A szemhéjpúder duók 4 g-osak, tükrös műanyag tartóban találhatók. Nagyon tetszik a csomagolása, elég erős utazáshoz is, a tükör pedig teljesen kitölti a tetejét, szép nagy. :)
 Az első szín kicsit porzik, de nem különösebben, mint a nagyobb csillámokat tartalmazó festékek. Akik nem szeretik a csillámokat, azok tartózkodjanak ettől a színtől. :D Rengeteg van benne, a többi színben is van, de azok inkább gyönyörű fényesek. Az állaguk nem is krémes, nem is kemény, olyan pont jó. :) A 03-as sötétkékje egyébként engem nagyon emlékeztet a Mac Blue Flame-re, de az már nincs meg, így nem tudom összehasonlítani. :(

A rúzs... róla nem igazán tudok értelmesen írni, annyira elvette az eszemet! :) Nem gondoltam volna soha, hogy ennyire fog nekem tetszeni egy rúzs. :) Nekem ő A Rúzs. Nagyon szép fényes barack színe van, tökéletes a mindennapokra. :) Találtam egy összehasonlítást, és teljesen egyforma a Mac Cut a Caper rúzsával!

Fresh Salmon (MAC), Cut a Caper (MAC), I'm Sailing (Essence), 53Q (Manhattan)

Készítettem egy sminket is velük. :)


A sminknél mind a két palettát felhasználtam. A fehéres csillogó színt vittem fel az egész szemhéjamra a szemöldökcsontig és a szemzugba is. A mozgó részre a sötét pezsgő színt vittem fel. A szürkéskéket vittem fel a mélyítővonalba. A sötétkéket használtam a külső V-nél, és az essence sun club 03 blue lagoon ceruzát is ezzel finomítottam a szempillatőben. Kihúztam a felső vízvonalam, majd a Max Factor nude ceruzájával meghúztam az alsó vízvonalam, és az alsó szempillasor tövébe is vittem fel a sötétkékből. Feltettem életem első műszempilláit, nem lett tökéletes, úgyhogy hagyjatok békén! :D Az arcomon Super+ BB krémet használtam, és a kollekció púderét. Pirosítónak pedig az NYC Rose Glow mozaik pirosítót.

Ti hogy álltok a kékkel? :)

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a sminked és jól áll a műszempilla is.:) Azért a rúzsért nekem is fájt a szívem, meg úgy a kollekcióért.:D:D:D
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. A Come on board,captain duo nekem is megvan,nagyon szeretem.Sokaig azt hittem,nekem nem all jol a kek a zoldes szememhez,de mostansag sokat hasznalom barnaval kombinalva,es nagyon szeretem!:) A sminked nagyon szep lett amugy!

    VálaszTörlés
  3. Nem lehetne hogy nekem is szerezzen?:))))


    Nagyon szeretném azt a rúzst énis!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Adryenka: sajnos nem tud már küldeni :(

    VálaszTörlés
  5. A rúzsokat nekem is sikerült megkapni vmi csoda következtében...szó szerint leesett az állam, amikor megláttam. LOVE!!

    VálaszTörlés
  6. oh megszakad a szivem :(((( azért köszönöm

    VálaszTörlés
  7. nagyon szép és nagyon jól áll a smink! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...