2012. május 2., szerda

Kései bemutatkozás

Sziasztok!

Én lennék az új blogger, Szhora. Elnézést kérek a kései bemutatkozásért!

Néha-néha megemlítést nyertem a blogban, mint a dilis unokatesó Londonból,
vagy a Sleek Original palettás csaj.
Írok néhány sort magamról, hogy ne „ismeretlenül” postoljak ezentúl.
Igazi nevem Szabina, Budapesten élek, 16,5 éves vagyok. Habár nem vagyok túl idős, immár 3 éve egyik nagy szenvedélyem a sminkelés. Másik szenvedélyem London, Anglia és minden ami Velük kapcsolatos. Eleinte csak a szépséghibáim kijavítására ragadtam sminket, aztán elkezdtem kísérletezni, a „munkáim” többsége tetszett a „közönségnek”, így lelkesen folytattam...
Gondoltam beillesztek néhány képet az eddigi kreációkról:



Szilveszteri sminkek


Gossip Girl


"No make-up make-up" :)


Lana Del Rey



Thor inspirálta smink - a Bosszúállókra viseltem

Nagyon szépen köszönöm Dinamo-nak, hogy részese lehetek én is a blognak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...