2012. május 11., péntek

Fantasy Fire & Beyu 209 + videó

Sziasztok!

A címben említett két lakkot úgy emlegetik, mint hasonmásai a méltán híres Clarins "Unicorn pee" lakknak.
Sajnos a Clarins nekem nincs meg, nem is lesz, azért az árért, amiért kínálják, így hát csak a két másikat tudom összehasonlítani. A Clarins 230-as lakk egyébként így néz ki:
forrás
A Beyu lakkot egy Douglas akció keretében vettem, eredeti ára olyan 2300 Ft körül van, 8 ml.... elég húzós, de az akcióban megérte.
forrás
Max Factor - Fantasy Fire 999 Ft, dm-ekben lehet kapni, még véletlenül sem találtam meg, hány ml, de olyan 4-5 körül lehet. Ezt kuponfüzettel vettem, 750 Ft-ért (Joker 25%). Ezt is sokallom érte, de hát na...
KELLETT! :)

forrás
A lakkokat láthatjátok önmagukban, és a Catrice - Heavy Metallilac felet.

hüvelykujj: 1 réteg catrice, 1 réteg beyu, mutató: 3 réteg beyu, középső: 1 réteg catrice, 2 réteg beyu, gyűrűs: 1 réteg catrice, 2 réteg max factor, kisujj: 3 réteg max factor

Sajnos a Fantasy Fire túl kicsi és drága ahhoz, hogy önmagában használjam, de fogok vele kísérletezni, hogy milyen lakkok felett mutat jól, de a variációk száma szerintem végtelen. A Beyut önmagában is használtam, szép, és nagyon tartós, megmutatom majd fekete és kék felett is, szépen mutat, csak ehhez a kombinációhoz már nagyon nyár/tavasz van! :)

Meglepi, csináltam nektek egy videót is!



Példa a variációkra:
forrás


Hogy tetszik? 

7 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...