2011. október 20., csütörtök

Opi haul

Sziasztok!

Végre sikerült megvennem az It's my year lakkot, és hihetetlen mákom volt, mert az utolsó darabot hoztam el. Persze nem tudtam megállni, hogy mást ne vegyek... :)
Még mindig van a Hungária körúti üzletben egy kis doboz, amiben 600 Ft-os áron vannak az olyan lakkok, amiknek nem lehet tudni a nevét. Kicsit turkáltam köztük, és megálltam, hogy csak egy lakkot vegyek meg, mert amikor megláttam, áhhh... szerelem. :D
Na de ti is mindjárt szerelembe estek! Nézzétek csak! :P

Az első lakkra ránéztem: folyékony ősz... most nem? :D

*.*  It's my year  *.*

Sikerült kideríteni a nevét, ő a Royal Rayah Ruby :D


Na azért milyen fotókat sikerült lőnöm? :D Sajnos már nincsen ilyen gyönyörű napsütés. :(
Hogy tetszik? :P

Ja, és tudtok lájkolni facebookon! Ha akartok. :P

6 megjegyzés:

  1. Én tegnap voltam és nem láttam :(((
    De kerestem ezt a lila árnyalatot már 3 hete is, de már akkor hiánycikk volt.

    Mázlista vagy :)))

    VálaszTörlés
  2. ahh, az a lila gyönyörű! :O

    VálaszTörlés
  3. akkor, azt mondod még mindig érdemes ellátogatni a Hungária körútra?

    VálaszTörlés
  4. Marcsi: Szerintem igen, az a doboz -úgy gondolom- állandó, csak a termékek változnak benne. :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...