2011. május 11., szerda

Primőr Kft. blogger találkozó

Sziasztok!

Megkésve bár, mert nem voltam itthon már 3 napja, de én is írok egy bejegyzést a találkozóról. Még egyszer nagyon megköszönném, hogy ott lehettem, és persze a sok-sok ajándékot, amit ott kaptam. A legjobb élményem maga a találkozás volt, a többi bloggerrel, és annyira jó, hogy mindenki  legalább kedves, helyes, aranyos, szépséges és csodálatos mint ahogy reméltem, vagy még olyanabb. :)
Nekem óriási pozitív élmény volt a Szabó Patríciával való találkozás is, hihetetlenül kedves, közvetlen és segítőkész nő.
Nem írok róla kisregényt, mert Monday nagyon jól összefoglalta, hogy mi is történt ott, és hogy ki volt ott.
Beszúrok pár képet, amit én készítettem, nem vagyok valami jó fotós, Max Factor Fb oldalán lesznek, és már vannak elég jó képek, meg persze a többi bloggerinánál is. :)

























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...