2011. május 6., péntek

Manhattan lakk dupe

Sziasztok!

Az előző bejegyzésemben szereplő lakk sokatoknak tetszett, és tegnap láttam egy olcsóbb alternatívát, és én is imádom ezt a színt, ezért meg is vettem a "testvérét". :)
Az eredeti lakk a Manhattan Lotus Effect 65 K, a tesó pedig a Miss Sporty legújabb kollekciójából a 345-ös szín. Érdemes megnézni a többi lakkot is, mert nagyon szép színeik vannak!
A dm-ben ez a lakk 599, én a Blahán lévő diszkontban vettem hátul, 470 Ft-ért...
A Manhattan lakk olyan 1000 Ft körül van, azt hiszem.


Ui.: Remélem sok bloggerina társsal fogok találkozni szombaton! Már nagyon várom. :)
Valószínű csak jövő héten lesz új bejegyzés, mert vasárnap-hétfő-kedd megyek egy nagyon érdekes szemináriumra, ami a női léttel lesz kapcsolatos. Idézet a meghívóból: "Nyolc nő fog beszélgetni egy pszichológus vezetésével. A nők identitása és társadalmi szerepeik, feladataik lesz az egyik téma. Fogunk beszélgetni olyan társadalmi jelenségekről is, mint az előítéletek, a társadalmi együttélés, annak normái. A nők ezt hogyan tudják segíteni, alakítani, stb."
Majd erről is, és a blogger találkozóról is beszámolok majd nektek.
Legyetek jók, és jó hétvégét, akinek pedig közeledik a vizsgaidőszak, mint nekem, az pedig izzítsa a tekervényeit! :P :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...