2012. december 25., kedd

London Eye(s)

Sziasztok! :) Londonból jelentkezem, végre itt lehetek szeretett "hazamban". Minden tökéletes es tegnap este meg tökéletesebb lett, mivel nagynenikemektol kaptam egy real techniques Blush brusht es a "your eyes/enhanced starter set"-et. Nagyon boldog vagyok :D, elkepzelhetitek, hogy ma reggel rögtön kipróbáltam es nem csalódtam egy cseppet sem. Nagyon könnyű velük dolgozni. A Blush brush egyszerűen mesés es a többi is nagyon elnyerte a tetszesemet. Csak egy gyors hétköznapi sminket készítettem veluk, itt van nehány kép... Holnap pedig megyünk vásárolni az Oxford streetre mar nagyon várom ugyanis holnap lesz a Boxing Day. Boldog karacsonyt! Xoxo, Szhora









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...