2012. április 18., szerda

MUA Immaculate paletta vélemény

Sziasztok!

Sajnos nem vagyok jóba a technika ördögével, így még nem sikerült megcsinálni a blogot... Addig is, itt a teszt, amit vártatok! :)


Szerencsére már a MUA termékeket is kishazánkba is szállítják, nem is olyan vészes áron, így sikerült hozzájutnom ehhez a szépséges palettához. Egyébként innen lehet megrendelni: http://www.muastore.co.uk/index.php/24-shade-immaculate-collection-palette-24-shade-immaculate-collection-palette
8 fontba kerül, 2900-3000 Ft, árfolyamtól függően.
A csomagolás abból a szempontból tetszik, hogy praktikus, átlátszó, így még a legnagyobb sminktárolóban is könnyű megtalálni. :) Szerintem utazást is simán bírja, de viszont borzasztóan karcolódik, nekem egy táskában töltött nap után borzalmasan néz ki. :S Tehát a csomagolás olyan igenis-nemis, sajnos.

A festékek állaga a finishüktől (hogy a francba kell ezt írni??? :D) függ, a matt színek elég kemények, a selyem és metál fényűek pedig krémesebbek. A matt színek jobban porzanak, de az egész paletta nem porzik annyira, mint a Sleek palettáim. A matt színek nem annyira pigmentáltak, de színes alappal jobban teljesítenek!
A paletta egyértelmű gyenge pontja a matt fehér szín, de szemöldökcsontra eldolgozáshoz használható, a swatchokon nem is látszik... :(
A színek összeállítása szerintem jó, 1-2 népszerűbb mono is helyett kapott benne. Szerintem minden szemszínhez jó ez a paletta, azoknak ajánlanám, akiknek még nincs semmi ettől a márkától, illetve szeretnének 1-2 igazán szép tavaszias színt!
A festékek tartósak, igaz, én az elf alapjával használtam, de a buli végére meg se moccant, még a szemem aljáról sem. Nem csomósodnak, szóval jó a formulájuk! :)
Nappali és esti sminket is simán lehet vele csinálni, az estit itt láthatjátok: http://purpurinum.blogspot.com/2012/03/parti-sminkoutfit.html

Swatchok:



Elnézést kérek a képek minőségéért, a szúnyogháló elég érdekes árnyékot vet, sajnos csak fotózás után vettem észre. :S

Hogy tetszik a paletta? Van már valamitek a MUA-tól? Terveztek valamit? :)


1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...