2011. június 16., csütörtök

Első Mac szemhéjpúderek

Sziasztok!

Az előző haul bejegyzésemben már láthattátok a két kis gyönyörűségemet, amit hihetetlen jó áron sikerült beszereznem. Mindkettőt teszveszen vettem, mindkettő eredeti, ellenőriztem. ;)
Igazából ha a Macben vettem volna meg az első púdereket, akkor valószínű nem ezeket választottam volna, de ennyi pénzért nem hagyhattam ott őket! :)

Az első a Sable árnyalat. Ezt 2000 Ft-ért vettem.



alap nélkül
Ez egy ún. refill pan, tehát nincsen úgymond borítása, hanem mágnes van az alján, így be lehet illeszteni a mágneses palettákba. A szín gyönyörű szép bronzos, aranyos barna. Nappali sminknél mélyítővonalban gyönyörűen mutat! :) A minősége professzionális (de utálom ezt a szót), nem kell mondanom, hogy tartós már magában is, nem csomósodik, szépen pigmentált.


A másik pedig a Blue Flame. Ezt 1500 Ft-ért vásároltam.



Ez a veluxe pearl finis hihetetlenül szép! Annyira gyönyörű fénye van, szinte színjátszós, kár, hogy a kép nem adja vissza élethűen. Erről is csak ódákat tudok zengeni, pigmentált, tartós ez is. Ez már hagyományos csomagolású, könnyen, jól záródik.

Nektek mi volt, mi lesz az első Mac? :)

6 megjegyzés:

  1. Még nincs Mac termékem :( de hamarosan lesz:)
    Sable árnyalat gyönyörű!!!!

    VálaszTörlés
  2. én ajándékba kaptam egy ecseteket. életem legjobb ajándéka volt :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem az első egy korrektor volt még ebben az évben! Imádom! :)
    Az a kék szemhéjpúder nagyon tetszik, gyönyörű színe van!

    VálaszTörlés
  4. De szépeeeeeeeeek!!!! Nagyon jó kis vásár volt!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Az a kék gyönyörűű! nekem sajna még nincs Mac termékem, de ha végre sikerül munkát találni az első fizumból bizti veszek. Vszínű korrektort.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...