2011. április 14., csütörtök

Europeum haul

Sziasztok!

Ma voltam az Europeum megnyitóján, és hát zsákmányoltam ezt-azt. :)
A nyitás maga kicsit vicces volt, az H&M-es kuponokért való harc kegyetlen volt, amikor már láttam, hogy esélytelen akár csak az üzlet közelébe mennem is, el kezdtem szemlélni az eseményeket... hihetetlen, hogy mire nem képes az ember egy 7000 Ft-os kuponért... oké, én is NAGYON örültem volna neki, meg az nem kis pénz, dehát könyörgöm... a facebook oldalukon lehet olvasgatni, hogy mi is történt, én többet nem akarok hozzáfűzni. :)
Ja és volt egy kb 20 perces áramszünet, nagyon izgalmas volt... 
Egyébként az H&M-ben kaphatóak ilyen mini körömlakkok, olyanok, mint amik a Spring Nails szettben vannak, szép pasztell színűek, 390 Ft-ért. :) Ecsetek, kozmetikumok nincsenek... :(
Nos akkor térjünk át az izgibb részre, a zsákmányokra! :)
A Deichmann-ból ezeket a gyönyörűségeket sikerült elhoznom:

 Darabonként 5990 Ft, itt használtam fel az 1500 Ft-os kuponomat, úgyhogy jól jártam.
Sokat nem fűznék hozzájuk, szépségesen gyönyörűségesek, a cipő NAGGGYON kényelmes! :)

A Müllerből pedig ezeket hoztam, a héten még 10 % kedvezmény van mindenre:
A szájfény N.Y.C.(, itt van állvány, szerintem egész olcsó, pl ha jól emlékszem a trio szemhéjpúderek 995 Ft-ba kerültek. Egyébként már az Árkádban lévő Rossmannban is van N.Y.C.
Utána bementem a Crystal Nails-be és a Jeans Club-ba. A CN-ből Suzy ajánlására vettem 2 Sparitual lakkot. A Jeans Club-ban pedig 50%-os leértékelés van mindenre.


A fekete csattnak van egy párja, de nem találtam meg. Lehet szakítottak? :S

Catrice Dirty Berry - Essence Where is the party? - Sparitual Wheatered the storm
és egy mini swatch, a zöldes lakkal más céljaim vannak... ;)

Ha valamire kíváncsiak vagytok, írjátok meg, és válaszolok. Csak most ennyire futotta az energiámból. :)

Puszi :*

8 megjegyzés:

  1. Olyan vásárolhatnékom lett csak a látványtól. :) Engem érdekelne, hogy mennyibe kerültek a Sparitual lakkok, és hogy milyen véleménnyel leszel róluk, illetve majd a N.Y.C. szájfény tesztje is érdekel.

    VálaszTörlés
  2. Nem akarlak ám rosszra csábítani azért! :D A Sparitual lakkok 450 Ft-ba kerülnek, rájön egy kis plusz, egyébként 395, mert ugye nem vagyok szakmabeli. Egyébként az előbb felkentem a szájfényt, isteni jó illata van! Egyenlőre ennyit tudok róla mondani. :) meg hogy nem annyira ragadós. Akkor majd jön teszt róla, eszek, iszok, alszok :D majd vele. A lakkot meg majd valamikor felkenem, csak most más ötletem támadt, hamarosan megmutatom! :P

    VálaszTörlés
  3. Az europeumba van crystal nails? Hu az szuper lenne, bár ez elég vicces így 1300km távolságból. :) De hamarosan haza látogatok és az europeumot biztos csekkolom majd.

    VálaszTörlés
  4. nem semmi, szép kis pakk :) most én is vásárolni akarok :( :D minden jól néz ki főleg a táska és a cipő, és nekem is kell olyan fülbevaló :(((( :D

    viktoriasstyle.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. lehet félreérthető voltam, de nemm az europeumban van a crystal nails :S a baross utcánál van az üzlet. egyébként szerintem semmi extra nincs az europeumban... nagyyon kevés az üzlet még. :(

    VálaszTörlés
  6. Sparitual lakk nekem is nagyon bejövős, és a fülbevalók is nagyon kis aranyosak!! Holnap szerintem én is újítok valamit. :D

    VálaszTörlés
  7. Dinamo, kipróbáltad/ használtad a megvétele óta újra a Sparitual lakkot? Rákerestem a blogon, és nem találtam róla swatch-ot, ezen a bejegyzésen kívül. Külföldi web-oldalakon nagyon dicsérik, hogy milyen szuper lakk, meg hogy B3F, azaz hogy nincsen benne a legtöbb körömlakkban megtalálható 3 (leg)káros(abb) anyag... Mert ha emelé még a kedvező árat is nézzük, és tényleg annyira jó, mint hírlik, akkor be kell szerezni!

    VálaszTörlés
  8. Malvina: kipróbáltam a lakkot, nem tudom miért nem írtam róla... annyira szerintem nem különleges, vagy szuperjó. Átlagosan teljesített, 2 réteg elég volt belőle, olyan 4-5 napig bírta pattogzás nélkül. Csak a rózsaszíneset használtam, mert a másikat nyereményjátékra bocsátottam, de a nyertes azt mondta, hogy nincs sok színe, inkább effektlakk-ként tudta használni. Sajnos nem tudom, hogy lehet-e még kapni, mert akkor már kiárusítása volt.
    Ha mindenesetre találsz, akkor szerintem vedd meg, mert a minősége kielégítő, szóval jó vétel. :) Remélem segítettem! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...